ترامپ: بایدن از هوش کمی برخوردار است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ترامپ: بایدن از هوش کمی برخوردار است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کم هوش خواندن بایدن، او را فردی توصیف کرد که نمی‌تواند با سیاستمداران باهوش دنیا مقابله کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۷۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در میشیگان اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نمی‌تواند با رهبران کشور‌های بزرگی که قوی و باهوش هستند، مانند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین مقابله کند. 

 

براساس گزارش المیادین، ترامپ افزود: شی و پوتین برای کشورشان کار می‌کنند و آن را دوست دارند، بنابراین ما باید رئیس‌جمهوری داشته باشیم که بتواند از ما محافظت کند، اما ضریب هوشی بایدن حدودا ۷۰ (ضریب هوشی کم) است.

 

بایدن همچنین رئیس‌جمهور چین را «مردی باهوش» توصیف کرد، زیرا او بر بیش از یک میلیارد نفر حکومت می‌کند و مردانی مانند بایدن را شبیه بچه‌ها می‌بیند.

 

نامزد جمهوریخواه در ادامه به حزب دموکرات حمله کرد و آن را به فاسد و دشمن دموکراسی خواند. ترامپ گفت که انتخابات آتی مهم‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا خواهد بود اما هویت نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات هنوز مشخص نیست.

 

ترامپ پیشتر در اولین سخنرانی خود پس از جان سالم به در بردن از سوءقصد و پس از قبول نامزدی حزب جمهوریخواه، به آمریکایی‌ها قول داده بود که در صورت پیروزی در رقابت برای کاخ سفید، بهترین ۴ سال در تاریخ آمریکا را رقم بزند. / باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده